صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

جلسه بررسی عملکرد شش ماه بودجه شرکت صباابنیه ایرانیان برگزار شد

جلسه بررسی عملکرد شش ماه بودجه شرکت صباابنیه ایرانیان برگزار شد جلسه بررسی عملکرد شش ماه بودجه شرکت صباابنیه ایرانیان برگزار شد
6
علی اکبر سمیعی
فوری
28 آبان 1402 05:34
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار صندوق
مدت زمان مطالعه 6 دقیقه
زمان انتشار 05:34    28 . آبان . 1402

عملکرد بودجه‌ای شرکت صباابنیه ایرانیان مورد واکاوی و بررسی معاون، مدیران و کارشناسان معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی صندوق قرار گرفت.


جلسه بررسی عملکرد شش ماه بودجه شرکت صباابنیه ایرانیان به ریاست پیمان نوشادی معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در ابتدای جلسه، سید کمیل صالحی مدیرعامل شرکت صباابنیه ایرانیان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت به تشریح دستاوردهای این شرکت از جمله، اخذ سند تک‌برگ ‌رسمی ملک شاهرود به میزان ۲۷۰۰۰ متر مربع  به ارزش تقریبی ۳۰۰۰ میلیارد تومان پرداخت.
در ادامه، عملکرد بودجه‌ای شرکت صباابنیه ایرانیان مورد واکاوی و بررسی معاون، مدیران و کارشناسان معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی صندوق قرار گرفت.
معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی صندوق بازنشستگی فولاد نیز در سخنانی با اشاره به اینکه معاونت متبوع وی عملکرد شرکت‌های تابعه و گزارش‌های این شرکت‌ها را به دقت مورد بررسی و پایش قرار می دهد گفت: انتظار داریم همه شرکت‌های تابعه از جمله شرکت صباابنیه ایرانیان در خصوص تهیه گزارش‌های عملکرد بودجه خود بر اساس قالب و شاخص‌های تعیین شده از سوی معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی اهتمام و توجه ویژه‌ای داشته باشند.
نوشادی افزود: ما گزارش‌های عملکرد شرکت‌ها را پس از بررسی در معاونت برای مراجع بالادستی نیز ارسال می‌کنیم تا مشخص شود شرکت‌ها در اجرای برنامه‌های صندوق و رسیدن به سودآوری تا چه میزان موفقیت داشته‌اند و این موضوع یکی از شاخص های اصلی ارزیابی مدیران خواهد بود.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد