صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

تفاهم نامه همکاری شرکت های دالاهو و سرمایه گذاری صدر آرین منعقد شد

تفاهم نامه همکاری شرکت های دالاهو و سرمایه گذاری صدر آرین منعقد شد تفاهم نامه همکاری شرکت های دالاهو و سرمایه گذاری صدر آرین منعقد شد
8
علی اکبر سمیعی
فوری
29 آبان 1402 06:18
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار شرکت‌ها
مدت زمان مطالعه 8 دقیقه
زمان انتشار 06:18    29 . آبان . 1402

پیمان نوشادی معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد در مراسم امضای تفاهم نامه گفت: با توجه به وجود عناصر باارزش معدنی نظیر کرومیت و گارنت در معادن اسفندقه، با اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه گام بزرگی برای رشد و توسعه کشور به ویژه در منطقه اسفندقه کرمان برداشته خواهد شد.


در مراسمی با حضور معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد، تفاهم نامه همکاری میان شرکت‌های بین المللی فولاد تجارت دالاهو (هلدینگ سرمایه گذاری صندوق فولاد) و سرمایه گذاری صدر آرین منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، همکاری و مشارکت در زمینه مطالعات و انجام عملیات اکتشافی در محدوده های معادن اسفندقه، همکاری و مشارکت به منظور استخراج و بهره برداری از معادن مختلف بنابر پیشنهاد شرکت معادن اسفندقه، همکاری در جهت سرمایه گذاری به منظور احداث کارخانه فروکروم و تشکیل کنسرسیوم با شرکت های توانمند ذی صلاح با هدف اجرا و تحقق موارد فوق، مفاد این تفاهم نامه را شامل می شود.
پیمان نوشادی معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد در مراسم امضای تفاهم نامه با اشاره به ظرفیت های صندوق بازنشستگی فولاد به ویژه در معادن اسفندقه گفت: با توجه به وجود عناصر باارزش معدنی نظیر کرومیت و گارنت در معادن اسفندقه، با اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه گام بزرگی برای رشد و توسعه کشور به ویژه در منطقه اسفندقه کرمان برداشته خواهد شد.
همچنین امیر رحیمی قاضی کلایه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرآرین با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در حوزه معدن از اولویت های صدرآریان است گفت: هدف ما این است که در جهت تکمیل زنجیره کرومیت در اسفندقه گام برداریم.
وی با استقبال از فرصت فراهم شده برای همکاری میان شرکت سرمایه گذاری صدرآرین و شرکت دالاهو گفت: امیدواریم این تفاهم نامه هر چه سریع تر به قرارداد تبدیل شده و با اجرای آن زمینه توسعه معادن اسفندقه فراهم گردد.
حسین سلاسل مدیرعامل شرکت دالاهو نیز در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه گفت: ما در شرکت دالاهو آمادگی داریم تا برای اجرایی شدن تفاهم نامه و فراهم نمودن مقدمات لازم جهت تبدیل آن به قرارداد همه گونه همکاری انجام دهیم.
وی افزود: انشاالله با اجرای تفاهم نامه شاهد توسعه معادن اسفندقه خواهیم بود.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد