صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق فولاد:

یکی از اهداف ما همکاری شرکت های تابعه صندوق با یکدیگر است

یکی از اهداف ما همکاری شرکت های تابعه صندوق با یکدیگر است یکی از اهداف ما همکاری شرکت های تابعه صندوق با یکدیگر است
8
علی اکبر سمیعی
فوری
13 آذر 1402 05:39
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار صندوق
مدت زمان مطالعه 8 دقیقه
زمان انتشار 05:39    13 . آذر . 1402

شرکت خدمات عمومی فولاد این ظرفیت را دارد تا با توجه به تجربه و ماموریت خود در امور بازرگانی برای فروش بخشی از محصولات شرکت های سنگ آهن مرکزی،زغالسنگ کرمان و معادن اسفندقه اقدام نماید


معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد تصریح کرد این معاونت در بررسی و نظارت بر عملکرد شرکت های تابعه صندوق عزم جدی دارد.
به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، پیمان نوشادی در جلسه بررسی عملکرد بودجه شش ماهه شرکت خدمات عمومی فولاد گفت: شرکت خدمات عمومی فولاد به رغم گذشته درخشان خود در چند سال گذشته و به دلیل برخی سیاست گذاری های نادرست دچار وضعیت نابسامانی شد. ما در معاونت اقتصادی و برنامه ریزی از هر گونه برنامه ای با هدف سودآور شدن شرکت حمایت می کنیم اما در عین حال پیگیر اصلاح فرآیندها و برنامه های شرکت نیز هستیم.
نوشادی گفت: یکی از اهداف ما همکاری شرکت های تابعه صندوق با یکدیگر است. به عنوان مثال شرکت خدمات عمومی فولاد این ظرفیت را دارد تا با توجه به تجربه و ماموریت خود در امور بازرگانی برای فروش بخشی از محصولات شرکت های سنگ آهن مرکزی،زغالسنگ کرمان و معادن اسفندقه اقدام نماید که این موضوع با همکاری و تعامل شرکت های مذکور محقق می شود.
وی با شاره به عملکرد شرکت خدمات عمومی فولاد در شش ماهه نخست سال جاری گفت: از مسئولان این شرکت انتظار داریم در مدت باقیمانده تا پایان سال با همتی مضاعف درآمدهای شرکت را افزایش دهند.
معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد با تاکید بر لزوم راه اندازی بخش بازرگانی خارجی در شرکت خدمات عمومی فولاد گفت: هر چند تمرکز برای به نتیجه رساندن پرونده های حقوقی شرکت مهم است اما این موضوع نباید موجب غافل شدن از سایر اولویت ها و وظایف شرکت باشد.
گفتنی است در این جلسه که سرپرست دفتر بازرسی و مدیر برنامه ریزی و سامانه های اطلاعاتی صندوق بازنشستگی فولاد حضور داشتند، حسین وجودی یزدی مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد گزارشی از عملکرد شش ماه بودجه این شرکت ارائه داد و این گزارش مورد ارزیابی دقیق مدیران صندوق قرار گرفت.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد