صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

معاون رفاه و امور اقتصادی:

پایگاه رفاه ایرانیان زیرساخت اجرای طرح‌های عدالت‌محور نظام اسلامی است / استقبال 86 درصد خانوارها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی

پایگاه رفاه ایرانیان زیرساخت اجرای طرح‌های عدالت‌محور نظام اسلامی است / استقبال 86 درصد خانوارها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی پایگاه رفاه ایرانیان زیرساخت اجرای طرح‌های عدالت‌محور نظام اسلامی است / استقبال 86 درصد خانوارها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
6
سید اسماعیل پورحاتم
فوری
20 تیر 1403 06:54
irsbf badges
سید اسماعیل پورحاتم سید اسماعیل پورحاتم
نویسنده سید اسماعیل پورحاتم
دسته بندی اخبار بیرونی
مدت زمان مطالعه 6 دقیقه
زمان انتشار 06:54    20 . تیر . 1403

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد پایگاه رفاه ایرانیان می‌تواند زیرساختی جامع و اساسی برای اجرای طرح‌های عدالت‌محور نظام اسلامی باشد.


به گزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علیرضا عسگریان در نشست خبری تبیین کارنامه دولت مردمی اظهار داشت: دولت سیزدهم در راستای تحقق عدالت اجتماعی توانست سه طرح کالابرگ الکترونیکی، طرح یسنا و حمایت غذایی کودکان را اجرایی کند.

وی با اشاره به استقبال 86 درصدی خانوارها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی، گفت: در این طرح 159 میلیون تن مواد غذایی توزیع شد.

عسگریان تأکید کرد: در طرح حمایت غذایی از کودکان نیز به هر کودک دهک یک تا پنج، یک میلیون تومان و دهک شش و هفت نیز 600 هزار تومان پرداخت می‌شد.

معاون وزیر رفاه با بیان اینکه 124 هزار کودک در این طرح توسط وزارت بهداشت شناسایی شدند، گفت: امیدواریم در دولت چهاردهم نیز این طرح‌ها تداوم داشته باشد.

وی افزود: در طرح یسنا هم 24 هزار نفر در 8 استان که دارای کودک شیرخوار بودند در دهک یک مورد حمایت قرار گرفتند و در اواخر سال گذشته به یک میلیون نفر افزایش یافت.

عسگریان تأکید کرد: در دولت مردمی سیزدهم زیرساخت‌های مناسبی برای اجرای طرح‌های عدالت بخش فراهم شد.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر کار گفت: پایگاه رفاه ایرانیان تکلیف قانونی موثر در خصوص ایجاد پنجره ملی واحد برای معیشت مردم است. این پنجره واحد اکنون ایجاد شده و موثرترین و بزرگ‌ترین درگاه در خصوص تحلیل معیشت ایرانیان است.

وی افزود: پایگاه رفاه ایرانیان وسع و توان شهروندان و پس از آن در میزان بهره‌مندی در موقعیت جغرافیایی فرد را نیز مشخص می‌کند.

عسگریان تاکید کرد: ابزار تسهیلگر، گزارش‌های متقن، ایجاد فضای گفت‌وگو و کمک‌کننده در امر تصمیم‌سازی و سیاست‌گذاری کلان، شرح آخرین تحولات وسعی مردم از مزایای اصلی رصدخانه ملی رفاه ایرانیان است.

وی با بیان اینکه توسعه عدالت اجتماعی از اهداف اصلی این پایگاه است، گفت: مهم‌ترین داده‌ای که در این میان کم است و به آن نیاز داریم داده‌های ثبتی است که باید در این پایگاه وارد شوند. داده‌ها جمع‌آوری و سپس بررسی شده و در اختیار کارشناسان قرار می‌گیرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پایگاه بهره‌مندی ایرانیان مجموعه‌ای است که برابر قانون تکلیف وزارت تعاون است و داده‌های آن نشان می‌دهد که توزیع امکانات و خدمات در کشور عادلانه بوده است یا نه. این جزییات به دستگاه‌های بودجه‌ریزی و خدمات دهنده در کشور برای تصمیم‌گیری بهتر کمک می‌کند.

عسگریان بیان کرد: در این دولت خدمات بیمه‌ای مناسبی طراحی و اجرا شد و در این سه سال از ظرفیت‌های در اختیار برای ساماندهی نظام بازنشستگی نیز بهره‌برداری شد.

وی گفت: در طرح فراگیر بیمه‌ای برای خانوارهایی که فاقد بازنشستگی بودند، 2 میلیون و 300 هزار نفر بیمه شدند.

معاون وزیر کار اظهار داشت: ارتقای بهره‌وری در شرکت‌های تابعه دنبال می‌شود و در راستای جهش تولید این مهم مدنظر وزارتخانه است.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

راهیابی تیم فوتسال صندوق بازنشستگی فولاد به مسابقات کشوری

راهیابی تیم فوتسال صندوق بازنشستگی فولاد به مسابقات کشوری