صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

وزارت رفاه مرجع گسترش عدالت اجتماعی در کشور است / تأکید بر لزوم تداوم طرح‌های حوزه امنیت غذایی خانوارها

وزارت رفاه مرجع گسترش عدالت اجتماعی در کشور است / تأکید بر لزوم تداوم طرح‌های حوزه امنیت غذایی خانوارها وزارت رفاه مرجع گسترش عدالت اجتماعی در کشور است / تأکید بر لزوم تداوم طرح‌های حوزه امنیت غذایی خانوارها
7
سید اسماعیل پورحاتم
فوری
20 مرداد 1403 04:30
irsbf badges
سید اسماعیل پورحاتم سید اسماعیل پورحاتم
نویسنده سید اسماعیل پورحاتم
دسته بندی اخبار بیرونی
مدت زمان مطالعه 7 دقیقه
زمان انتشار 04:30    20 . مرداد . 1403

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت رفاه مرجع اجرای سیاست‌های حمایتی دولت برای گسترش عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی است.


به گزارش مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پنجمین نشست هم‌اندیشی دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌ها با حضور علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی، محمد اسماعیل مطلق، رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی و مدیران و نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مرتبط برگزار شد.

عسگریان در این نشست با بیان اینکه پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان، حاصل کار بررسی و تحلیل دقیق با 151 شاخص و وضعیت وسع سنجی کاملا مشخص است، گفت: بستر ارزشمند و گسترده‌ای در سطح کشور ایجاد کردیم و با اتصال 200 تا 230 هزار فروشگاه می‌توان هر طرح عدالت محور را در این بستر پیاده‌سازی کرد.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: تمام فعالیت‌های اعتباری و هر آن چه در حوزه معیشتی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در حال انجام و یا برنامه‌ریزی است را می‌توان در شبکه ملی اعتبار اجرا کرد.

وی افزود: کالابرگ ظرف مدت 1 سال به بلوغ رسید و طرح فجرانه آن به صورت بسیار موفق خود را نشان داد به صورتی که در طرح کالابرگ فجرانه بیش از 1 میلیون و 800 هزار تن مواد غذایی در 11 قلم کالا بدون چالش توزیع شد.

عسگریان تأکید کرد: در طرح رفع سوء تغذیه کودکان زیر 5 سال با توجه به ارتباط مستمری که با وزارت بهداشت داشتیم، تعداد افراد مشمول به این وزارتخانه معرفی و پس از اتصال به پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان، در نهایت 131 هزار نفر مشمول اجرای این طرح شدند.

وی گفت: سرپرست خانوار در این طرح نمی‌تواند به اصطلاح کوپن فروشی کند چرا که وزارت بهداشت به صورت «تن سنجی» رشد کودکان را رصد می‌کند و اگر رشدی صورت نگرفته باشد، طرح قطع و از هزینه کرد نامناسب خانوارها جلوگیری می‌شود.

معاون وزیر رفاه اظهار داشت: طرح یسنا را نیز با بخش خصوصی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و آستان قدس رضوی با 24 هزار مادر شروع کردیم و در گام دوم به یک میلیون مادر افزایش یافت.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد