صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد:

هیئت مدیره و مدیرعامل توانمندی برای شرکت زغالسنگ کرمان انتخاب کردیم/ شرکت زغالسنگ کرمان باید به دنبال برنامه های تحول آفرین باشد

هیئت مدیره و مدیرعامل توانمندی برای شرکت زغالسنگ کرمان انتخاب کردیم/ شرکت زغالسنگ کرمان باید به دنبال برنامه های تحول آفرین باشد هیئت مدیره و مدیرعامل توانمندی برای شرکت زغالسنگ کرمان انتخاب کردیم/ شرکت زغالسنگ کرمان باید به دنبال برنامه های تحول آفرین باشد
8
علی اکبر سمیعی
فوری
1 آذر 1402 05:06
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار صندوق
مدت زمان مطالعه 8 دقیقه
زمان انتشار 05:06    1 . آذر . 1402

تعامل و همدلی مسئولان استانی عامل مهمی در موفقیت شرکت زغالسنگ است .


در جلسه ای باحضور پیمان نوشادی معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و حسین سلاسل مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری فولاد ومدیران شرکت معادن زغالسنگ کرمان، حکم انتصاب حسین متصدی به عنوان مدیرعامل شرکت زغالسنگ کرمان ابلاغ شد.
به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، پیمان نوشادی با اشاره به اهمیت شرکت زغالسنگ و نگاه ویژه مردم کرمان به این شرکت گفت : مردم کرمان از شرکت زغالسنگ خاطرات خوبی دارند و ما باید به گونه ای عمل کنیم که این خاطرات مخدوش نشود بلکه باید عملکرد شرکت موجب افتخار مردم این شهر باشد.
وی اظهار داشت با بررسی های فراوانی که داشتیم هیئت مدیره و مدیرعامل توانمندی برای این شرکت انتخاب کردیم که بتواند برنامه های تحول آفرین را برای بهبود وضعیت آن اجرا نماید.
وی ضرورت بازنگری در کل فعالیت شرکت واستفاده از فناوری روز دنیا را خاطر نشان کرد و گفت: تعامل و همدلی مسئولان استانی عامل مهمی در موفقیت شرکت زغالسنگ است .
وی حسین متصدی را مدیری توانمند و با روحیه جهادی خواند و گفت : ایشان سابقه ۲۸ سال فعالیت در معادن زغالسنگ را دارد و با همکاری با هیئت مدیره که همگی از افراد با سابقه و متخصص هستند می تواند، موجب شکوفایی شرکت شود.
در ادامه این جلسه حسین سلاسل مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق فولاد (دالاهو) در سخنانی ابراز امیدواری کرد شرکت زغالسنگ با برنامه های تحول آفرین و با کمک مجموعه صندوق فولاد و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به اهداف مورد نظر دست یابد.
وی افزود شرکت زغالسنگ کرمان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است و ما در شرکت دالاهو از رویکرد مدیریت شرکت زغالسنگ در افزایش تولید و ارتقای بهره وری حمایت می کنیم.
حسین متصدی مدیرعامل شرکت زغالسنگ کرمان نیز در سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ضمن تقدیر از اعتماد مدیران صندوق بازنشستگی فولاد برخی از محورهای برنامه خود جهت بهبود وضعیت شرکت را تشریح کرد.
در پایان این جلسه طی حکمی از سوی حسین سلاسل مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری فولاد حسین متصدی به سمت مدیرعامل شرکت زغالسنگ منصوب گردید.
گفتنی است متصدی پیش از این به عنوان سرپرست شرکت زغالسنگ کرمان مشغول به فعالیت بود.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد