صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

نقش‌آفرینی وزارت کار در ارتقای ایمنی معادن کشور

نقش‌آفرینی وزارت کار در ارتقای ایمنی معادن کشور نقش‌آفرینی وزارت کار در ارتقای ایمنی معادن کشور
6
علی اکبر سمیعی
فوری
11 تیر 1402 05:33
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار بیرونی
مدت زمان مطالعه 6 دقیقه
زمان انتشار 05:33    11 . تیر . 1402

این تفاهم‌نامه در خصوص استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و اقدام مشترک برای توسعه فرهنگی و ارتقای سطح ایمنی کار در معادن کشور به امضای طرفین رسید.


تفاهم‌نامه همکاری در ارتقای ایمنی معادن کشور فی‌مابین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت منعقد شد.

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری در ارتقای ایمنی معادن کشور با حضور «علی‌حسین رعیتی‌فرد» معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «امیر خرمی‌شاد» رئیس هیئت‌عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و «رضا محتشمی‌پور» معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

این تفاهم‌نامه در خصوص استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و اقدام مشترک برای توسعه فرهنگی و ارتقای سطح ایمنی کار در معادن کشور به امضای طرفین رسید.

به‌موجب تفاهم‌نامه همکاری در ارتقای ایمنی معادن کشور، مقرر شد طرفین نسبت به تشکیل کارگروه مشورتی و سیاست‌گذاری از مدیران و کارشناسان مرتبط طرفین جهت بررسی درخواست‌ها و تهیه ساز‌وکارهای اجرایی، برنامه‌ریزی و تدوین موارد مرتبط با موضوع تفاهم‌نامه اقدام نمایند.

براساس تفاهم‌نامه منعقدشده تشکیل کارگروه‌های تخصصی ایمنی معادن، تدوین، طراحی و استقرار سیستم مدیریت یکپارچه ایمنی در سطح معادن کشور، تدوین و برگزاری دوره‌های آموزشی استاندارد ایمنی معادن و اجرای آن در سطوح مختلف کارگری، کارشناسی و ...، استفاده از ظرفیت سازمان‌ها، نهادهای دولتی و خصوصی و همچنین سمن‌های مرتبط با معادن، تأمین، توسعه و تجهیز آزمایشگاه‌های مرتبط با موضوع ماده ۸۹ و ۹۰ قانون کار در حوزه ایمنی معادن و طراحی و راهبری پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه معادن در دستور کار قرار می‌گیرد.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد