صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

با هدف تشریح گلایه ها و مشکلات درمانی بازنشستگان؛

نشست مشترک معاون فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد و مدیرعامل شرکت بیمه دانا برگزار شد

نشست مشترک معاون فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد و مدیرعامل شرکت بیمه دانا برگزار شد نشست مشترک معاون فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد و مدیرعامل شرکت بیمه دانا برگزار شد
4
علی اکبر سمیعی
فوری
3 بهمن 1402 13:07
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار صندوق
مدت زمان مطالعه 4 دقیقه
زمان انتشار 13:07    3 . بهمن . 1402

مدیرعامل بیمه دانا گفت: در راستای حصول رضایت بازنشستگان فولاد، مشکل پرداخت هزینه های متفرقه و سرپایی را حل می کنیم و پرداخت این مطالبات به روز خواهد شد.


نشست مشترک معاون فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد و مدیرعامل شرکت بیمه دانا به منظور بررسی مشکلات درمانی بازنشستگان صندوق فولاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این نشست که نمایندگان کانون های بازنشستگی، مدیر سلامت و درمان صندوق و مدیران بیمه دانا نیز حضور داشتند، محمد ابراهیمی معاون فنی و عملیات صندوق بازنشستگی فولاد گفت: دلیل اصلی برگزاری این جلسه، بیان دغدغه های بازنشستگان عزیز است. بسیاری از بازنشستگان صندوق در چه در دیدارهای حضوری و چه در تماس های که با صندوق دارند بابت تاخیر زیاد بیمه دانا در پرداخت هزینه های درمانی از جمله هزینه های اسناد متفرقه و همچنین قطع شدن قرارداد برخی مراکز درمانی با بیمه دانا گلایه دارند.

وی افزود: نگاه ما به قراردادی که با بیمه دانا داریم کاملا روشن و شفاف است و می خواهیم بهترین خدمات درمانی به بازنشستگان صندوق ارائه شود. ما به تعهدات خود در قرارداد با بیمه دانا پایبندیم و  انتظار داریم بیمه دانا نیز به تعهدات خود پایبند باشد تا زمینه رضایتمندی بازنشستگان فراهم گردد.

در این نشست، مسئولان کانون های بازنشستگی مازندران، کرمان و شاهرود نیز نقطه نظرات و گلایه های بازنشستگان را درباره بیمه درمان مطرح کردند.

جعفری مدیرعامل بیمه دانا نیز در سخنانی گفت: ما از انتقادات مطرح شده استقبال می کنیم و چنانچه قصوری از جانب شرکت بیمه دانا صورت گرفته باشد حتما آن را برطرف خواهیم کرد.

وی افزود: در راستای حصول رضایت بازنشستگان فولاد، مشکل پرداخت هزینه های متفرقه و سرپایی را حل می کنیم و  پرداخت این مطالبات به روز خواهد شد.

 

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد