صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

در سفر محمد ابراهیمی به مازندران برگزار شد

نشست مشترک معاون فنی و عملیات بیمه ای با مدیران شرکت بیمه آتیه سازان حافظ

نشست مشترک معاون فنی و عملیات بیمه ای با مدیران شرکت بیمه آتیه سازان حافظ نشست مشترک معاون فنی و عملیات بیمه ای با مدیران شرکت بیمه آتیه سازان حافظ
6
علی اکبر سمیعی
فوری
28 مهر 1403 05:41
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار صندوق
مدت زمان مطالعه 6 دقیقه
زمان انتشار 05:41    28 . مهر . 1403

در این جلسه، معاونت امور شعب و نمایندگی های شرکت آتیه سازان کشور به بیان عملکرد دو ماهه بیمه و نحوه خدمت رسانی به بازنشستگان عزیز پرداخت.


در جریان سفر معاون فنی و عملیات بیمه ای صندوق فولاد به مازندران جلسه ای با حضور معاون امور شعب و نمایندگی های شرکت آتیه سازان حافظ کشور و مدیر بیمه آتیه سازان استان مازندران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه که جمعی از بازنشستگان و مسئولان کانون مازندران حضور داشتند، معاونت امور شعب و نمایندگی های شرکت آتیه سازان کشور به بیان عملکرد دو ماهه بیمه و نحوه خدمت رسانی به بازنشستگان عزیز پرداخت و یادآور شد كه بيمه آتيه سازان حافظ از ابتدا با ٩٠ مركز قرارداد داشته و در پنجاه روز گذشته با بيش از سيصد مركز درمانی انعقاد قرارداد گردیده و مقرر شده كه حدود ٥٠ مركز ديگر نيز افزایش پیدا کند تا عزيزان بازنشسته براي دريافت خدمت مشكلي نداشته باشند، همچنين اعلام گرديد كه نسخه ها به روز ثبت و پرداخت می گردد.
در پایان محمد ابراهیمی ضمن تشکر و قدردانی از حاضرین یادآور شدند مسئله درمان را پیگیری می کنیم. تمامی توان معاونت برای رفع آلام و رفاه بازنشستگان است و تا پایان مهرماه تمامی نسخ درمانی بیمه دانا پرداخت می گردد و تسویه به صورت کامل صورت می پذیرد.
در این جلسه، عالیشاه رئیس امور بازنشستگی مازندران ضمن خوش آمدگویی به مدیران و مدعوین گزارش مبسوطی از عملکرد درمان امور مازندران ارائه نمود و هر یک از بازنشستگان نکته نظرات خویش را بیان نمودند.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

راهیابی تیم فوتسال صندوق بازنشستگی فولاد به مسابقات کشوری

راهیابی تیم فوتسال صندوق بازنشستگی فولاد به مسابقات کشوری