صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

نشست رئیس امور بازنشستگی بافق و رئیس اداره منابع طبیعی درباره پویش درختکاری صندوق فولاد

نشست رئیس امور بازنشستگی بافق و رئیس اداره منابع طبیعی درباره پویش درختکاری صندوق فولاد نشست رئیس امور بازنشستگی بافق و رئیس اداره منابع طبیعی درباره پویش درختکاری صندوق فولاد
4
علی اکبر سمیعی
فوری
9 بهمن 1402 05:33
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار صندوق
مدت زمان مطالعه 4 دقیقه
زمان انتشار 05:33    9 . بهمن . 1402

ما می توانیم در مناطقی با هماهنگی اداره های منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و شهرداری نسبت به کاشت در یک روز با حضور عزیزان بازنشسته اقدام کنیم.


در رابطه با اجرای پویش درختکاری صندوق فولاد در بافق، نشستی بین رئیس امور بازنشستگی بافق و رئیس اداره منابع طبیعی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه ، معتمدنیا، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق ضمن خیر مقدم گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و دین ما اسلام که به بحث فضای سبز و کاشت درخت خیلی اهمیت داده آیت الله رییسی، رئیس جمهور محترم در سال گذشته طرحی را مبنی بر "نهضت ملی کاشت یک میلیارد درخت" مطرح کردند‌.

وی ادامه داد: این کار یک کار جهادی است که قرار است طی ۴ سال انجام شود و نیاز به کمک مردم و نهادها و ادارات مختلف دارد. ما طی ۴ سال باید در کل کشور یک میلیارد نهال تولید و بکاریم و این قضیه بسیار جدی پیگیری می شود.

در ادامه علیرضا زارع رییس امور بازنشستگی کارکنان فولاد منطقه بافق هم ضمن تشکر از توضیحات دکتر معتمدنیا گفت: همچنان که شما هم اشاره کردید این کار کاری بسیار بزرگ است که همه باید در این امر کمک و یاری کنند و قطعا نتایج آن بعد از چندین سال برای مردم و کشور پر برکت خواهد بود.

وی تصریح کرد: از طرف صندوق فولاد کشور کاشت ۴ هزار نهال به ما یعنی امور بازنشستگی فولاد منطقه بافق تکلیف شده است. ما می توانیم در مناطقی با هماهنگی اداره های منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و شهرداری نسبت به کاشت در یک روز با حضور عزیزان بازنشسته اقدام کنیم. چون هدف کاشت است اولین پیشنهاد من این است که این نهالها با همکاری سنگ آهن و در محدوده های این شرکت انجام گردد. اما پیشنهاد دوم که صندوق فولاد نیز از آن استقبال کرده این است با توجه به اینکه بازنشستگان اکثرا در منازل شخصی، خانه باغها، روستاها یا مزارع کشاورزی خود امکان کاشت درخت دارند این نهالها با نظارت شما در اختیار این بزرگواران قرار بگیرد.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد