صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

نرم افزار جامع روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد در نیمه دوم سال جاری راه اندازی می شود

نرم افزار جامع روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد در نیمه دوم سال جاری راه اندازی می شود نرم افزار جامع روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد در نیمه دوم سال جاری راه اندازی می شود
6
علی اکبر سمیعی
فوری
10 شهریور 1403 07:41
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار صندوق
مدت زمان مطالعه 6 دقیقه
زمان انتشار 07:41    10 . شهریور . 1403

قرار است با راه اندازی این نرم افزار، شرکت ها و دفاتر امور بازنشستگی استان ها از طریق میز کار به آن متصل شوند.


مدیر روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد از راه اندازی نرم افزار جامع روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد  در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، مدیر روابط عمومی صندوق گفت: یکی از چالش ها و مشکلاتی که غالبا اکثر روابط عمومی ها با آن مواجه هستند، کامل نبودن آرشیو عکس، تصاویر و اسناد روابط عمومی است. به همین دلیل نیاز به یک نرم افزار اختصاصی جامع در خصوص مدیریت دانش در روابط عمومی، توسعه فعالیت در حوزه سند بصری، نگهداری تولیدات فاخر در مجموعه صندوق از فعالیت های شرکت های تحت پوشش، ماندگاری تولیدات تلویزیون اینترنتی و انتقال اطلاعات به نسل های آینده کاملا محسوس بود.

وی افزود: بنابراین با حمایت معاونت توسعه مدیریت و منابع صندوق و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، طراحی این نرم افزار آغاز خواهد شد و انشاالله در نیمه دوم سال جاری راه اندازی می شود. قرار است با راه اندازی این نرم افزار، شرکت ها و دفاتر امور بازنشستگی استان ها از طریق میز کار به آن متصل شوند.

مدیر روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد  با بیان اینکه قرار است یک سرور اختصاصی در روابط عمومی جهت پشتیبانی این نرم افزار در نظر گرفته شود گفت: از مهمترین ویژگیهای نرم افزار می توان به سرعت بالای جستجو، امکان تعریف سطوح مختلف دسترسی، ورود اطلاعات گروهی و آسان، امکان جستجو در متن داخل فایل های آفیس، جستجو چهره افراد در تصاویر و فیلم ها (Face Detection & Recognition)، استخراج متن از فایل های اسکن شده (OCR) شامل عکس و pdf و همچنین دریافت خروجی فیلم در سایز و فرمت دلخواه اشاره کرد.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد