صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

میزان تولید کارخانه گندله سازی سه چاهون در سال جاری افزایش می یابد

میزان تولید کارخانه گندله سازی سه چاهون در سال جاری افزایش می یابد میزان تولید کارخانه گندله سازی سه چاهون در سال جاری افزایش می یابد
6
علی اکبر سمیعی
فوری
27 فروردین 1402 08:29
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار شرکت‌ها
مدت زمان مطالعه 6 دقیقه
زمان انتشار 08:29    27 . فروردین . 1402

میزان تولید در کارخانه گندله سازی از ۳.۱ میلیون تن در سال گذشته به ۴ میلیون تن در سال جاری افزایش می یابد.


طبق برنامه ریزی های انجام شده، میزان تولید در کارخانه گندله سازی سه چاهون از ۳.۱ میلیون تن در سال گذشته به ۴ میلیون تن در سال جاری افزایش می یابد.

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، امیر معینی، معاون تولید شرکت سنگ آهن مرکزی با اعلام این مطلب اظهار کرد:  معاونت تولید، با تحلیل شرایط و بررسی مشکلات موجود در سال گذشته، برنامه های عملیاتی را تدوین کرده و قرار بر این است که با وجود محدودیت منابع خوراک، میزان تولید در کارخانه فرآوری نسبت به سال گذشته کاهش نیابد و در کارخانه گندله سازی نیز میزان تولید از ۳.۱ میلیون تن در سال ۱۴۰۱ به ۴ میلیون تن در سال ۱۴۰۲ افزایش یابد. 

وی در تشریح مشکلات کارخانه گندله سازی، قطعی برق، خرابی زنجیر تراولینگ گریت و ریزش نسوز کوره را از مهمترین دلایل توقف فعالیت کارخانه گندله دانست و گفت: برای رفع مشکلات کارخانه، اقدامات لازم انجام شده است.

معینی اضافه کرد: متأسفانه ناپایداری برق در سال ۱۴۰۰ منجر به خرابی زنجیر تراولینگ گریت و ریزش نسوز کوره شد که این عوامل شوک حرارتی را به دنبال داشت و توقفات متعدد در این سال را رقم زد .

وی افزود: در سال گذشته نیز به غیر از محدودیت مصرف برق که با تدبیر مدیریت شرکت، برنامه احداث نیروگاه اختصاصی در برنامه قرار گرفته است، خرابی زنجیر تراولینگ گریت، ریزش نسوز کوره و به شکل محدودتر خرابی تجهیزات HPGR، نوارRB و برخی نوار نقاله ها علل خاموشی ها بوده است.

معینی با تاکید بر اینکه زنجیر تراولینگ و نسوز کوره باید بصورت کامل تعویض شود اضافه کرد: اگر قطعات به موقع تامین شوند به طور حتم کارخانه گندله مطابق برنامه به فعالیت خود ادامه می دهد.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد