صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

مرتضوی: رشد ۸ درصدی اقتصادی با همت کارگران محقق می‌شود

مرتضوی: رشد ۸ درصدی اقتصادی با همت کارگران محقق می‌شود مرتضوی: رشد ۸ درصدی اقتصادی با همت کارگران محقق می‌شود
7
علی اکبر سمیعی
فوری
6 اردیبهشت 1402 05:23
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار بیرونی
مدت زمان مطالعه 7 دقیقه
زمان انتشار 05:23    6 . اردیبهشت . 1402

هدف‌گذاری ما رشد ۸ درصدی است و با همت شما کارگران به این رشد می‌رسیم.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید با آرمان‌های امام راحل به مناسبت آغاز هفته کارگر اظهار کرد: جامعه کارگری ایران اسلامی امروز آمده‌اند تا بعد از قریب به ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با روح امام راحل میثاقی مجدد ببندند.

 به گزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی»  افزود: به نمایندگی از این ملت باید بگویم که ‌ای امام، ما همواره بر خط، مشی و اهداف شما استواریم و بر عهدی که بستیم، پایبندیم.

 مرتضوی اضافه کرد: امام در بیاناتشان یک سرفصل بزرگ برای ما ترسیم کردید و فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی وارد نشود و جامعه کارگری ایران با هر سلیقه‌ای ملتزم به آرمان شما مخصوصاً به ولایت مطلقه فقیه هستند.

 وی با بیان این‌که کارگران معتقدند که راه و هدف امام و مشعل فروزان او چراغ راهنمای آن‌ها است، اضافه کرد: کارگران کشورمان در طول تاریخ انقلاب خوش درخشیدند، این بخش از جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بزرگی را ایفا کرد و پس از آن در دوران دفاع مقدس، کارگران در میدان نبرد در پرتو تعالیم الهی و با بهره‌گیری از مکتب آرمانی نبی مکرم اسلام جهاد فی سبیل‌الله را انجام دادند.

 وزیر کار افزود: یک سال و نیم از عمر دولت گذشته و رشد نیم درصد منفی اقتصادی به رشد مثبت سه درصدی رسیده است؛ هدف‌گذاری ما رشد ۸ درصدی است و با همت شما کارگران به این رشد می‌رسیم.

 مرتضوی رشد تولید را دستور کار شرکت‌های اقتصادی زیرمجموعه‌های وزارت رفاه عنوان و اضافه کرد: در عرصه تولید فولاد، سیمان، دارو و مواد پتروشیمی و لبنی رشد بالای ۵۰ درصد داشتیم و هدف‌گذاری کردیم که به همت شما کارگران، امسال این رشد تداوم یابد.

 وی رشد تولید و کاهش هزینه تولید را یک گام اساسی برای مهار تورّم دانست و گفت: منابع درآمدی رو به افزایش است و دولت تا پایان سال گذشته تقریباً بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ بشکه نفت با مشقت صادر کرده است و بخش قابل توجهی از بدهی دولت پرداخت شده است.

 وزیر کار تصریح کرد: آن روزی که دولت سیزدهم اقتصاد کشور را تحویل گرفت، وضعیت نامطلوبی بود و برخی شخصیت‌های اقتصادی می‌گفتند دولت، صندوق خالی تحویل گرفت اما ما صندوق خالی که نه، بلکه صندوقی تحویل گرفتیم که به روایت آمار بانک مرکزی بالغ بر یک‌هزار و ۱۰۰ همت بدهی داشت.

 مرتضوی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ کسری صندوق‌های بازنشستگی ما بالغ بر ۴۰۰ همت بود و امروز دولت نزدیک ۶۰۰ هزار میلیارد تومان اوراق خزانه را به صورت ماهانه پرداخت می‌کند.

 همچنین در این مراسم «شهید محمد کاظم‌زاده» به عنوان شهید شاخص کارگری جامعه کار و تولید در سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد