صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

نماینده ولی فقیه و امام جمعه كرمان:

مدیریت شرکت زغالسنگ کرمان برای افزایش تولید یک راهبرد دقیق تعریف کند

مدیریت شرکت زغالسنگ کرمان برای افزایش تولید یک راهبرد دقیق تعریف کند مدیریت شرکت زغالسنگ کرمان برای افزایش تولید یک راهبرد دقیق تعریف کند
8
علی اکبر سمیعی
فوری
27 آبان 1402 05:40
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار شرکت‌ها
مدت زمان مطالعه 8 دقیقه
زمان انتشار 05:40    27 . آبان . 1402

مدیریت زغالسنگ دو نکته مهم را باید همواره مورد توجه قرار دهد ، اول اینکه برای پیشبرد زغالسنگ و افزایش تولید یک راهبرد دقیق تعریف کند ، دوم در مسیر تحقق نقشه راه ، مسئولان را هم با خود همراه نماید.


سرپرست شرکت زغالسنگ کرمان با حجه الاسلام والمسلمین عليدادي سليماني امام جمعه و نماينده ولي فقيه در استان كرمان ديدار به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت زغالسنگ کرمان،  حجت الاسلام والمسلمین عليدادي سلیمانی با اشاره به نقش و جايگاه گذشته شركت زغالسنگ در استان كرمان خاطر نشان كرد : مدیریت زغالسنگ دو نکته مهم را باید همواره مورد توجه قرار دهد ، اول اینکه برای پیشبرد زغالسنگ و افزایش تولید یک راهبرد دقیق تعریف کند ، دوم در مسیر تحقق نقشه راه ، مسئولان را هم با خود همراه نماید.

ایشان تاکید کرد مدیریت زغالسنگ باید همزمان با ریل گذاری مناسب و همراه نمودن افکار عمومی ، خانواده محترم زغالسنگ را مورد اهتمام و توجه قرار دهد و دلایل عدم موفقیت مجموعه را در برهه های مختلف مورد رصد و اصلاح قرار دهد.

در ابتدای جلسه حسين متصدي ضمن آرزوي توفيقات روز افزون برای حجه الاسلام و المسلمین علیدادی سليماني فرصت ايجاد شده را در استفاده از رهنمود هاي نماينده محترم ولي فقيه جهت خدمت گذاري بيشتر به جامعه كارگري را مغتنم برشمرد و به ارائه گزارشي از وضعيت شركت معادن زغالسنگ پرداخت.

 وی تصريح كرد: شركت زغالسنگ با بيش از ۵۰ سال قدمت داراي ۱۰ معدن فعال و ۲ كارخانه زغالشويي است و ظرفيت بالايي در توليد زغالسنگ دارد و در حال حاضر طرح هاي اكتشافي كه در معادن در حال پيگيري است در افزايش توليد نقش بسزايي را ایجاد می کند ولی با عدم افزایش قیمت زغالسنگ که شرکت های تولید کننده زغال با آن مواجه هستند هزینه ها در سال جدید افزایش یافته اما قیمت زغال تغییری نداشته و این روند شرکت را با مشکل مواجه می کند که در صورت حمايت از این شرکت هم تولید و هم اشتغال تا سال های زیادی در منطقه در حوزه زغالسنگ تضمين می شود.

درپایان این دیدار سرپرست امور فرهنگی شرکت ضمن تقدیر وتشکر از امام جمعه کرمان تاکیدات ایشان را در راستای توسعه و ترویج برنامه های فرهنگی را اولویت خود ومدیران مجموعه دانست.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد