صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد:

شرکت های صندوق فولاد باید برنامه راهبردی داشته باشند/ اصلاح ساختار شرکت ها کلید خورده است

شرکت های صندوق فولاد باید برنامه راهبردی داشته باشند/ اصلاح ساختار شرکت ها کلید خورده است شرکت های صندوق فولاد باید برنامه راهبردی داشته باشند/ اصلاح ساختار شرکت ها کلید خورده است
6
علی اکبر سمیعی
فوری
15 بهمن 1402 10:23
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار صندوق
مدت زمان مطالعه 6 دقیقه
زمان انتشار 10:23    15 . بهمن . 1402

اصلاح ساختار شرکت ها کلید خورده است


مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد تصریح کرد: شرکت های صندوق فولاد باید برنامه راهبردی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، سید حجت کاظمی در سخنانی در جلسه شورای عالی مدیران ستاد و مدیران عامل شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد با تبریک دهه مبارک فجر و با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در شرکت ها گفت: همه ما یک خانواده هستیم و هدف از برگزاری این نشست هم افزایی بیشتر و پرهیز از موازی کاری است و این نشست ها به صورت دوره ای ادامه خواهد یافت.

کاظمی گفت: اصلاح ساختار شرکت ها کلید خورده است. شرکت های صندوق باید راهبردی داشته باشند زیرا برنامه راهبردی مخصوصا برای شرکت های بزرگ نظیر سنگ آهن مرکزی و دخانیات اهمیت ویژه ای داشته و نقشه راه آن ها را تعیین می کند.

وی افزود: شرکت ها باید درباره تکالیف و صورت های مالی خود اقدامات سریع و موثری انجام داده و بودجه سال آینده را نیز به صندوق ارائه نمایند و حتما این بودجه باید شفاف و قابل تحقق باشد.

کاظمی گفت: معاونت اقتصادی و برنامه ریزی تلاش های قابل تقدیری داشته است البته گزارش هایی که شرکت ها از عملکرد خود ارائه می دهند باید دربرگیرنده شاخص ها و سنجه های کمی و قابل اندازه گیری باشد زیرا ارکان صندوق به ویژه هیات محترم امنا این گزارش ها را به دقت بررسی می کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: مولدسازی یک فرصت است که باید از ظرفیت های آن در جهت منافع شرکت ها و صندوق استفاده کرد. در عین حال، سرمایه گذاری در طرح های توسعه ای بسیار مهم است البته این طرح ها باید پربازده و سودآور باشد.

وی افزود: ما با جذب در شرکت ها مخالف نیستیم اما این جذب باید از طریق فراخوان و ضابطه مند باشد تا نیروهای شایسته در شرکت ها مشغول به کار شوند.

کاظمی ادامه داد: از دفتر مرکزی حراست صندوق به دلیل اقدامات این دفتر در صیانت از شرکت ها  ابلاغ دستورالعمل ها برای مقابله با حملات سایبری تشکر می کنم.

گفتنی است معاونان و مدیران صندوق، مدیران عامل شرکت های سنگ آهن مرکزی، زغالسنگ کرمان، معادن اسفندقه، صباابنیه ایرانیان، ساختمانی کار، شسبد و مرآت کیش و رئیس هیات مدیره شرکت دخانیات در این نشست حضور داشتند.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد