صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد:

شرکت زغالسنگ کرمان با واقعی سازی قیمت زغال به سودآوری و شکوفایی خواهد رسید

شرکت زغالسنگ کرمان با واقعی سازی قیمت زغال به سودآوری و شکوفایی خواهد رسید شرکت زغالسنگ کرمان با واقعی سازی قیمت زغال به سودآوری و شکوفایی خواهد رسید
10
علی اکبر سمیعی
فوری
6 آذر 1402 04:45
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار صندوق
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه
زمان انتشار 04:45    6 . آذر . 1402

یکی از مشکلات اساسی صنعت زغالسنگ در کشور بالابودن قیمت زغال وارداتی و پایین بودن قیمت زغال تولید داخل است


معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد تصریح کرد: شرکت زغالسنگ کرمان با واقعی سازی قیمت زغال به سودآوری و شکوفایی خواهد رسید.
به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، پیمان نوشادی در جلسه بررسی گزارش بودجه شش ماهه شرکت زغالسنگ کرمان گفت: شرکت زغالسنگ کرمان دارای ظرفیت های عظیمی است که در بازدیدی که اخیرا از این شرکت داشتم از نزدیک شاهد این ظرفیت ها بودم.
وی با اشاره به برخورداری شرکت زغالسنگ از معادن زغالسنگ و همچنین مرکز آموزش و دانشگاه علمی و کاربردی گفت: این شرکت تمام ابزار لازم برای رشد و توسعه از جمله نیروی انسانی توانمند را در اختیار دارد اما در سالهای گذشته و با تصمیم های نادرست مدیریت های وقت نتوانسته به جایگاهی که شایسته آن است دست یابد.
نوشادی لزوم توجه مدیران شرکت زغالسنگ به حرکت از استخراج سنتی به نیمه مکانیزاسیون شدن معادن ، جذب سرمایه گذاری های جدید و اجرای صحیح مولد سازی و تبدیل اموال راکد به مولد را خاطرنشان کرد و گفت: یکی از مشکلات اساسی صنعت زغالسنگ در کشور بالابودن قیمت زغال وارداتی و پایین بودن قیمت زغال تولید داخل است و چنانچه با یک عزم ملی در سطح تمام نهادهای تصمیم گیر و ذیربط قیمت زغال واقعی شده و این فاصله قیمتی وجود نداشته باشد صنعت زغالسنگ کشور و به ویژه شرکت زغالسسنگ کرمان حتی با همین ظرفیت فعلی به سودآوری و شکوفایی خواهد رسید.
نوشادی همچنین بر ضرورت همکاری و تعامل سه جانبه میان شرکت زغالسنگ کرمان با هلدینگ دالاهو و صندوق فولاد برای حل مشکلات شرکت زغالسنگ تاکید کرد.
در این جلسه، حسین متصدی مدیرعامل شرکت زغالسنگ گزارشی از عملکرد بودجه شش ماهه شرکت ارائه کرد و گفت: از نظارت صندوق فولاد بر عملکرد شرکت زغالسنگ استقبال می کنیم و برنامه های تحولی از جمله تغییر روش استخراج سنتی را برای هدف اصلی مان که افزایش تولید است را در دستور کار داریم.
گفتنی است در این جلسه که شماری از مدیران شرکت دالاهو، سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و مدیر برنامه ریزی و سامانه های اطلاعاتی صندوق حضور داشتند گزارش عملکرد شش ماه شرکت زغالسنگ کرمان در شاخص های مختلف نظیر وضعیت و ترکیب نیروی انسانی، تولید، درآمدها، هزینه ها و ... مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار گرفت.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد