به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید
غیرحضوری شدن و هوشمندسازی خدمات ارائه شده بازنشستگان گام بلندی بود که صندوق فولاد در چند سال گذشته برداشته است.
معاون فنی و عملیات بیمهای صندوق بازنشستگی فولاد از شتاب گرفتن روند هوشمندسازی خدمات صندوق به بازنشستگان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، محمد ابراهیمی گفت: یکی ار اولویتهای صندوق فولاد، بهبود کیفی خدمات به بازنشستگان و رفاه حال این عزیزان است.
در این خصوص، غیرحضوری شدن و هوشمندسازی خدمات ارائه شده بازنشستگان گام بلندی بود که صندوق فولاد در چند سال گذشته برداشته و موجب شده تا بازنشستگان بدون مراجعه حضوری به دفاتر امور بازنشستگی، خدمات خود را به شکل مطلوبی دریافت نمایند.
وی افزود: غیرحضوری شدن بسیاری از خدمات ارائه شده به بازنشستگان در راستای هوشمندسازی این خدمات بود که فاز نخست این هوشمندسازی در صندوق فولاد در حال اجراست و بازنشستگان به صورت غیرحضوری خدماتی نظیر گواهی کسر از حقوق، فیش حقوقی و درخواست وام را ارائه داده و در کوتاهترین زمان ممکن خدمت مورد نظر خود را دریافت میکنند.
ابراهیمی گفت: یکی دیگر از اقداماتی که در حال اجراست الکترونیکی کردن پروندههای بازنشستگان است که اقدام بسیار مهمی در راستای هوشمندسازی است.
معاون فنی و عملیات بیمهای صندوق بازنشستگی فولاد گفت: در گام دوم هوشمندسازی خدمات صندوق درصدد هستیم نسخهنويسی الکترونیکی و پرونده سلامت ایجاد گردد.
پایــگاه اطلاع رســـانی و خـــدمات الکترونیک موســــــــسه صـــــــندوق حمایت فـوکه به صورت نسخه وب و موبایل می توانید مشاهده کنـید
بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی