صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

روایت همکار روشندل شرکت دخانیات که با اراده و پشتکار بر چالش ها غلبه کرد

روایت همکار روشندل شرکت دخانیات که با اراده و پشتکار بر چالش ها غلبه کرد روایت همکار روشندل شرکت دخانیات که با اراده و پشتکار بر چالش ها غلبه کرد
6
علی اکبر سمیعی
فوری
30 مهر 1403 05:13
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار صندوق
مدت زمان مطالعه 6 دقیقه
زمان انتشار 05:13    30 . مهر . 1403

از سال ۱۴۰۱ گذراندن دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای را آغاز کردم و ابتدا موفق به اخذ مدرک ICDL و سپس مدرک حسابداری مقدماتی شدم.


«علیرضا فروتن» متولد سال ۱۳۵۶ و از پرسنل دخانیات استان البرز است. به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، وی در سال ۱۴۰۰ بر اثر ابتلاء به کرونا بینایی خود را از دست داد و پس از این اتفاق مسیر زندگی‌اش دستخوش تغییرات بسیاری شد اما به لطف خداوند توانست روحیه خود را حفظ کند و به زندگی ادامه دهد.

فروتن در گفتگو با یکی از خبرگزاری های کشور از همت و اراده والای خود پس از نابینایی سخن گفته است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۱ تقریباً ۱۰ ماه پس از نابینایی، با جمعی از دوستان نابینا موفق به صعود به قله کوبری استان همدان شدیم و در سال ۱۴۰۲ نیز در قالب تیم گلبال استان البرز به مقام قهرمانی کشور دست پیدا کردیم. گلبال یکی از رشته‌های مادر تخصصی نابینایان است که در آن جهت‌یابی، شنوایی، قدرت بدنی و … ساخته می‌شود و ما توانستیم البرز را پس از ۱۸ سال در کشور قهرمان کنیم.

فروتن ادامه داد: از سال ۱۴۰۱ گذراندن دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای را آغاز کردم و ابتدا موفق به اخذ مدرک ICDL و سپس مدرک حسابداری مقدماتی شدم. تا به حال هیچ نابینایی به سمت رشته حسابداری نرفته است و این موضوع برای دوستان تعجب‌برانگیز بود که چطور می‌توانم امتحان دهم؟ پدرم سوالات را برایم می‌خواند و من هم پاسخ‌ها را محاسبه می‌کردم و به او می‌گفتم و می‌نوشت. اکنون نیز در زمینه شبکه و اینترنت آموزش می‌بینم و این راه و حضور من در دوره‌های آموزشی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: من قبل از نابینایی در اداره‌ای که مشغول به کار هستم، حسابدار ارشد بودم، اکنون نیز در همان‌جا کار می‌کنم و مسئول دفتر مدیریت و کارشناس مالی هستم.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

راهیابی تیم فوتسال صندوق بازنشستگی فولاد به مسابقات کشوری

راهیابی تیم فوتسال صندوق بازنشستگی فولاد به مسابقات کشوری