صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

«روابط کار، نظام بازنشستگی و بیمه‌های اجتماعی» ؛ اولویت نخست کمیسیون اجتماعی مجلس

«روابط کار، نظام بازنشستگی و بیمه‌های اجتماعی» ؛ اولویت نخست کمیسیون اجتماعی مجلس «روابط کار، نظام بازنشستگی و بیمه‌های اجتماعی» ؛ اولویت نخست کمیسیون اجتماعی مجلس
5
علی اکبر سمیعی
فوری
16 مرداد 1403 04:54
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار بیرونی
مدت زمان مطالعه 5 دقیقه
زمان انتشار 04:54    16 . مرداد . 1403

نمایندگان کمیسیون اجتماعی در این جلسه 6 اولویت موضوعی کمیسیون را ارزیابی کردند که حتما در ادامه مسیر کمیسیون در مسائل مربوط به این 6 اولویت فعالیت خواهیم کرد.


سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس دوازدهم از بحث و بررسی و بررسی اولویت‌های این کمیسیون و ارزیابی 6 اولویت اصلی آن در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، ولی داداشی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت گفت: این جلسه با دعوت از نمایندگانی از مرکز پژوهش‌ها به همراه کارشناسان حوزه اجتماعی آن، نمایندگانی از مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و همچنین نماینده دیوان محاسبات تشکیل شد و با حضور اکثر اعضای کمیسیون، اولویت‌های کمیسیون اجتماعی بحث و بررسی و تقریبا اهم این اولویت‌ها تعیین و آماده شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: نمایندگان کمیسیون اجتماعی در این جلسه 6 اولویت موضوعی کمیسیون را ارزیابی کردند که حتما در ادامه مسیر کمیسیون در مسائل مربوط به این 6 اولویت فعالیت خواهیم کرد.

به گفته سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس بحث «روابط کار، نظام بازنشستگی و بیمه‌های اجتماعی» به عنوان اولویت اول ، «حمایت‌ها و مساعدت‌های اجتماعی» به عنوان اولویت دوم، «آسیب‌های اجتماعی» به عنوان اولویت سوم، «نابرابری و مهاجرت و همچنین همبستگی اجتماعی» به عنوان اولویت چهارم، «مشارکت‌های اجتماعی» به عنوان اولویت پنجم و بحث «امور اداری و استخدامی» به عنوان اولویت ششم کمیسیون اجتماعی مجلس دوازدهم بررسی و ارزیابی شدند.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد