صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

دیدار مدیرکل دفتر بازرسی صندوق بازنشستگی فولاد و مدیر مجتمع دخانیات با استاندار گیلان

دیدار مدیرکل دفتر بازرسی صندوق بازنشستگی فولاد و مدیر مجتمع دخانیات با استاندار گیلان دیدار مدیرکل دفتر بازرسی صندوق بازنشستگی فولاد و مدیر مجتمع دخانیات با استاندار گیلان
4
علی اکبر سمیعی
فوری
31 مرداد 1403 08:47
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار صندوق
مدت زمان مطالعه 4 دقیقه
زمان انتشار 08:47    31 . مرداد . 1403

استاندار گیلان بر افزایش سطح زیر کشت توتون در استان تاکید و این موضوع را یکی از راهکارهای افزایش اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در استان عنوان کرد.


استاندار گیلان در دیدار جوقه‌دوست، مدیرکل دفتر بازرسی صندوق بازنشستگی فولاد و وهابی، مدیر مجتمع دخانیات این استان، ضمن تشکر از اقدامات مدیریت شرکت دخانیات به ویژه در بحث مصرف برق، دستور لازم جهت مساعدت در این زمینه را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع دخانیات گیلان، عباسی،  استاندار گیلان با توجه به اهمیت تحقق شعار جهش تولید و موضوع اشتغال و افزایش ظرفیت تولید توسط فعالان اقتصادی و با اشاره به ظرفیت های مجتمع دخانیات گیلان در جهت رونق تولید به عنوان یکی از برترین واحدهای تولیدی استان، حمایت خود در جهت رفع موانع در زمینه‌های مختلف این واحد تولیدی را به مدیریت مجتمع گیلان ابراز کرد.

استاندار گیلان همچنین بر افزایش سطح زیر کشت توتون در استان تاکید و این موضوع را یکی از راهکارهای افزایش اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در استان عنوان کرد.

وی ضمن تشکر از اقدام مدیریت شرکت دخانیات ایران و مجتمع گیلان در راه‌اندازی ژنراتور خودتأمین برق که منجر به صرفه‌جویی در مصرف به ویژه در زمان اوج مصرف شده، دستور داد به منظور بهره‌مندی از حداکثر توان تولیدی مجتمع دخانیات گیلان، با هماهنگی مدیریت توزیع برق استان، نهایت مساعدت در جهت عدم قطع برق این مجتمع انجام گیرد. 

علیرضا جوقه‌دوست، مدیرکل دفتر بازرسی صندوق بازنشستگی فولاد نیز در این نشست با اشاره به حفظ و صیانت از حقوق و مزایای کارگران و کمک به میزان اشتغال در استان و با توجه به سطح رضایتمندی از مدیریت و مسئولان مجتمع دخانیات گیلان، حمایت همه جانبه مقام عالی دولت در گیلان را در راستای حفظ و صیانت از این صنعت ملی خواستار شد.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد