صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

دومین جلسه مسئولان آموزشی سازمان های تابعه وزارت کار به میزبانی صندوق فولاد برگزار شد

دومین جلسه مسئولان آموزشی سازمان های تابعه وزارت کار به میزبانی صندوق فولاد برگزار شد دومین جلسه مسئولان آموزشی سازمان های تابعه وزارت کار به میزبانی صندوق فولاد برگزار شد
10
علی اکبر سمیعی
فوری
6 تیر 1403 06:05
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار صندوق
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه
زمان انتشار 06:05    6 . تیر . 1403

در سال گذشته شاهد اتفاقات خوبی در زمینه آموزش در صندوق فولاد بودیم و دوره های آموزشی هدفمند و متناسب با نیاز صندوق را برگزار نمودیم.


دومین جلسه مسئولان آموزشی سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی صندوق بازنشستگی فولاد با همکاری مشترک اداره آموزش، ارزشیابی و بهداشت کار صندوق و معاونت آموزشی موسسه کار و تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، ذوالفقار زمان جانشین مدیر عامل و عضو هیات مدیره صندوق در سخنانی در این جلسه با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم و گرامیداشت اربعین شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی گفت: سرمایه اصلی ما نیروی انسانی است زیرا نیروی انسانی توانمند می تواند اثرگذار باشد و ما را به نقطه مطلوب برساند.
وی افزود: اگر نیروی انسانی توانمند و مجهز به آموزش های روز نباشد آسیب پذیر خواهد بود. بنابراین سازمان ها باید به مقوله آموزش اهمیت زیادی بدهند و این کاری است که خوشبختانه در زیر مجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با محوریت موسسه کار و تامین انجام می شود. از این رو شاهد اتفاقات خوبی در زمینه آموزش در صندوق فولاد بودیم.

راشدی معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد نیز در سخنانی در این نشست، ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک عید غدیر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: یکی از دغدغه های مدیریت کنونی صندوق موضوع آموزش است. در ادوار گذشته موضوعات آموزشی به صورت پراکنده و بدون یک ساختار نظام مند پیگیری می شد اما خوشبختانه در دوره کنونی، ساختار مناسبی برای آموزش ایجاد و همکاران توانمندی در این خصوص جذب شدند.
وی افزود: در سال گذشته شاهد اتفاقات خوبی در زمینه آموزش در صندوق فولاد بودیم و دوره های آموزشی هدفمند و متناسب با نیاز صندوق را برگزار نمودیم. در ابتدای سال 1403 نیز نیازهای آموزشی واحدهای سازمانی صندوق اخذ و بر این اساس تقویم آموزشی سال جاری تدوین شد.
همچنین صدیقی مدیر سرمایه انسانی صندوق ضمن تبیین شرایط و برنامه های اداره آموزش از زمان راه اندازی، گزارش اقدامات انجام شده در این حوزه را با همکاری رئیس اداره آموزش و با اجرای روش های علمی و استانداردهای آموزشی روز دنیا بیان نمود.
وی در پایان از حمایت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق فولاد در خصوص اجرای دوره های آموزشی قدردانی کرد.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

راهیابی تیم فوتسال صندوق بازنشستگی فولاد به مسابقات کشوری

راهیابی تیم فوتسال صندوق بازنشستگی فولاد به مسابقات کشوری