صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

جلسه بررسی عملکرد بودجه شش ماه شرکت دخانیات ایران برگزار شد

جلسه بررسی عملکرد بودجه شش ماه شرکت دخانیات ایران برگزار شد جلسه بررسی عملکرد بودجه شش ماه شرکت دخانیات ایران برگزار شد
8
علی اکبر سمیعی
فوری
5 آذر 1402 04:46
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار شرکت‌ها
مدت زمان مطالعه 8 دقیقه
زمان انتشار 04:46    5 . آذر . 1402

در این جلسه که اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران شرکت دخانیات حضور داشتند گزارشی از عملکرد این شرکت در حوزه های تولید، فروش، بازرگانی، مالی، منابع انسانی و ... ارائه شد و مدیران ارشد صندوق نیز به ارزیابی دقیق این گزارش پرداختند.


جلسه بررسی عملکرد بودجه شش ماه نخست سال 1402 شرکت دخانیات ایران با حضور صادق سلیمی عضو هیات مدیره و پیمان نوشادی معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه که اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران شرکت دخانیات حضور داشتند گزارشی از عملکرد این شرکت در حوزه های تولید، فروش، بازرگانی، مالی، منابع انسانی و ... ارائه شد و مدیران ارشد صندوق نیز به ارزیابی دقیق این گزارش پرداختند.
سلیمی عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به وضعیت نابسامان شرکت دخانیات در سالهای گذشته گفت: با تدبیر، عقلانیت و خرد جمعی می توان برای برون رفت از مشکلات شرکت راهکارهای مناسبی پیدا کرد.
وی افزود: بازدیدهای میدانی اعضای هیات مدیره از واحدهای استانی و رصد این واحدها می تواند راهگشا باشد. ضمن اینکه اصلاح فرآیندها در بالابردن راندمان تولید و کاهش هزینه ها نقش اساسی خواهد داشت.
سلیمی گفت: مهم آن است که همکاران ما در شرکت دخانیات دچار روزمرگی نشوند و بر اساس یک برنامه دقیق و جامع برای بهبود وضعیت شرکت حرکت نمایند.
نوشادی معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق نیز در سخنانی گفت: صندوق بازنشستگی فولاد و به طور مشخص معاونت اقتصادی و برنامه ریزی در یک سال اخیر همه گونه تعامل و کمکی برای بهبود وضعیت شرکت دخانیات انجام داده و ما از مجموعه دخانیات به ویژه اعضای هیات مدیره انتظار داریم برای بهبود وضعیت شرکت جدیت بیشتری داشته باشد.
وی افزود: صندوق فولاد به عنوان سهامدار اصلی شرکت دخانیات نماینده 87 هزار بازنشسته در این شرکت است و بدیهی است که روند فعالیت های شرکت را با دقت دنبال نماید.
نوشادی با اشاره به اینکه یکی از چالش های مهم شرکت دخانیات تامین مواد اولیه است گفت: انتظار داریم شرکت دخانیات برنامه جامعی در خصوص تامین مواد اولیه برای سال 1403 تدوین نموده و به صندوق ارسال نماید.
رضوی رئیس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران نیز با اشاره به چالش ها و مشکلاتی که تیم مدیریتی جدید شرکت با آن مواجه بوده گفت: انشاالله با عزم و اراده جدی مدیران شرکت و با توجه به حمایت های مجموعه صندوق فولاد شاهد پویایی و تحول دخانیات خواهیم بود.
گفتنی است در این جلسه، جوقه دوست سرپرست دفتربازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، پرورش مدیر برنامه ریزی و سامانه های اطلاعاتی و صدیقی مدیر سرمایه انسانی صندوق نیز حضور داشتند.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد