صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

مرتضوی سیاست‌ها و راهبردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تبیین کرد؛

توجه ویژه به رفاه، معیشت، اقتصاد و اشتغال مردم در سال ۱۴۰۲

توجه ویژه به رفاه، معیشت، اقتصاد و اشتغال مردم در سال ۱۴۰۲ توجه ویژه به رفاه، معیشت، اقتصاد و اشتغال مردم در سال ۱۴۰۲
7
علی اکبر سمیعی
فوری
16 فروردین 1402 05:35
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار بیرونی
مدت زمان مطالعه 7 دقیقه
زمان انتشار 05:35    16 . فروردین . 1402

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این وزارتخانه را متعلق به مردم دانست و تأکید کرد: باید در سال ١۴۰۲ به رفاه، معیشت، اقتصاد و اشتغال مردم توجه ویژه شود و اگر همه با هم باشیم قطعاً می‌توانیم این امور را محقق سازیم.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این وزارتخانه را متعلق به مردم دانست و تأکید کرد: باید در سال ١۴۰۲ به رفاه، معیشت، اقتصاد و اشتغال مردم توجه ویژه شود و اگر همه با هم باشیم قطعاً می‌توانیم این امور را محقق سازیم.

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در دیدار صمیمانه نوروزی با کارکنان و مدیران ارشد این وزارتخانه، ضمن تبیین سیاست‌ها و راهبردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال جاری، از تلاش‌های خستگی‌‌ناپذیر کارکنان که در جای‌ جای این وزارتخانه خوش درخشیده‌اند، قدردانی کرد.

 وی افزود: در سال ۱۴۰۱ سنگین‌ترین هجمه‌ها در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی بر کشور تحمیل شد؛ در حوزه اجتماعی نیز بیگانگان تلاش کردند نظام اجتماعی را با عناوین مختلف با چالش روبرو کنند که خوشبختانه موفق نشدند.

 مرتضوی ادامه داد: برخی از اقدامات دشمن در جنگ اقتصادی می‌توانست بستر التهابات اجتماعی را فراهم کند اما خردورزی و عقلانیت ملت صبور ایران، دشمنان را ناکام گذاشت.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: اتاق فکر دشمن، با تزریق منابع و تشویش اذهان عمومی سعی داشت بازار پولی و مالی کشور را با چالش مواجه کند.

 مرتضوی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تراز تجاری و رشد اقتصادی کشور روند مثبتی داشته است.

 وی با تأکید بر این‌که اگر می‌خواهیم پول ملّی تقویت شود باید از خودمان شروع کنیم، اظهار کرد: در بازه زمانی اسفند ۱۴۰۱ مجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بالغ بر ۶۰ همت(هزار میلیارد تومان) پرداختی بدون تأخیر داشته‌اند.

 مرتضوی در تشریح عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تحقق وعده‌های داده شده در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: انجام اقدامات گسترده در حوزه سلامت، افزایش خدمات به بازنشستگان، افزایش بهره‌وری در صنایع مختلف پتروشیمی، فولاد، سیمان، ایجاد یک میلیون فرصت شغلی و ... از جمله این اقدامات بوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با طرح این سؤال که در سال ١۴۰۲ چه باید کرد؟ گفت: مهم‌ترین اقدامی که باید انجام دهیم و در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری نیز آمده «مهار تورّم و رشد تولید» است.

 وی یکی از آسیب‌های جدی را بهره‌وری پایین دانست و تأکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید میزان بهره‌وری و رشد تولید یعنی دخل‌و‌خرج کشور باید مدیریت شده و هماهنگ باشد و در این زمینه باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

   مرتضوی یکی از اقدامات اساسی دولت را سیاست تنش‌زدایی در منطقه دانست و تأکید کرد: در این راستا اقدامات و ارتباطات خوبی انجام شده و در سال ١۴۰۲ در حوزه دیپلماسی سیاسی و عمومی، إن‌شاءالله سال مطلوبی خواهیم داشت.

 

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد