صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

تمهیدات لازم برای خدمت رسانی مطلوب بیمه آتیه سازان حافظ به بازنشستگان در منطقه شاهرود

تمهیدات لازم برای خدمت رسانی مطلوب بیمه آتیه سازان حافظ به بازنشستگان در منطقه شاهرود تمهیدات لازم برای خدمت رسانی مطلوب بیمه آتیه سازان حافظ به بازنشستگان در منطقه شاهرود
6
علی اکبر سمیعی
فوری
21 شهریور 1403 05:54
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار صندوق
مدت زمان مطالعه 6 دقیقه
زمان انتشار 05:54    21 . شهریور . 1403

جهت رفاه و رضایتمندی بازنشستگان محترم به قید فوریت قرارداد درمانی با مراکز مهم و کلیدی در استان سمنان (سمنان.شاهرود.دامغان و ...) منعقد گردید و تعدادی دیگر در دست اقدام می باشد.


همزمان با انعقاد قرارداد صندوق بازنشستگی فولاد با بیمه آتیه سازان حافظ اقدامات قابل توجهی جهت خدمات رسانی مطلوبتر به بازنشستگان در منطقه شاهرود انجام شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، جلسه ای در تاریخ 5 شهریور با حضور مدیر استانی، معاون مالی، مسئول قراردادهای بیمه آتیه سازان حافظ در استان سمنان ،مسئول دفتر بیمه آتیه سازان در شاهرود ، رئیس امور بازنشستگی ، اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان و پزشک معتمد در محل دفتر امور بازنشستگی شاهرود تشکیل و در خصوص‌ انعقاد فوری قرار داد با مراکز درمانی مورد نیاز و مهم مباحثی مطرح شد.

جهت رفاه و رضایتمندی بازنشستگان محترم به قید فوریت قرارداد درمانی با مراکز مهم و کلیدی در استان سمنان (سمنان.شاهرود.دامغان و ...) منعقد گردید و تعدادی دیگر در دست اقدام می باشد.

ضمن اینکه با مدیران اجرایی بیمه آتیه سازان در خراسان شمالی و رضوی و خراسان جنوبی مذاکراتی صورت پذیرفت و با اخذ استعلام از بازنشستگان محترم ساکن در استان خراسان لیست مراکز مهم جهت انعقاد قرارداد به مدیران آن استان اعلام شد. با هماهنگی های صورت گرفته جلسه ای در مورخ 28 شهریور در شهر مشهد با حضور مدیران محترم شرکت بیمه آتیه سازان استان خراسان برگزار خواهد شد.

همچنین با مذاکرات صورت گرفته و همکاری مدیران محترم بیمه آتیه سازان در استان گلستان، با اکثر مراکز درمانی و داروخانه ها در شهرهای گرگان،آزادشهر،گنبد،رامیان و ...که در گذشته خدمات ارائه می نمودند قرارداد به قید فوریت منعقد شد.

با هماهنگی های صورت گرفته با بیمه آتیه سازان ارائه خدمات توسط بخش های مختلف مرکز درمانی بازنشستگان البرزشرقی  بدون هیچ توقف و تغییری  کما فی السابق ادامه دارد.

طی جلسات صورت گرفته تمامی همکاران در مرکزدرمانی و دفتر امور بازنشستگی منطقه شاهرود پاسخگوی  سوالات بازنشستگان  به صورت حضوری و تلفنی در زمینه درمان میباشند.

از سوی دیگر، آموزش های لازم در خصوص ثبت اسناد درمانی بازنشستگان توسط شرکت بیمه اتیه سازان به همکاران درمانگاه شاهرود انجام شده است.

ضمن اینکه اخرین خبرها در حوزه درمان و مراکز طرف قرارداد از طریق کانال پیام رسان ایتا به بازنشستگان محترم منطقه شاهرود (شاهرود.دامغان.گلستان.مشهد) اطلاع رسانی می شود.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد