صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

وزیر کار تاکید کرد

تسهیل گری و مانع زدایی؛ محور اقدامات دولت چهاردهم در حوزه تعاون

تسهیل گری و مانع زدایی؛ محور اقدامات دولت چهاردهم در حوزه تعاون تسهیل گری و مانع زدایی؛ محور اقدامات دولت چهاردهم در حوزه تعاون
6
علی اکبر سمیعی
فوری
17 شهریور 1403 05:04
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار بیرونی
مدت زمان مطالعه 6 دقیقه
زمان انتشار 05:04    17 . شهریور . 1403

ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف هستیم حقوق مردم را تأمین و نظارت‌ها را شفاف کنیم تا امکان تجمیع سرمایه‌های مردمی فراهم شود.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهم‌ترین کارکرد تعاونی را ایجاد روابط عادلانه اقتصادی دانست و گفت: محور اقدامات دولت چهاردهم در حوزه تعاون، تسهیل گری و مانع زدایی است.

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،«احمد میدری» در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ۱۶ شهریور ماه در مصلای تهران به مناسبت هفته تعاون اظهار کرد: تعاونی به معنای تجمیع قدرت‌های کوچک اقتصادی برای ایجاد تحول اقتصادی است.

وی افزود: دنیا به این نتیجه رسیده است که برای ایجاد عدالت و از بین بردن فقر باید به بخش تعاون روی آورد و اصل تعاون در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دیده شده و شهید بهشتی و جمعی از نخبگان حقوقی در ابتدای انقلاب اسلامی این اصل را در قانون اساسی گنجاندند.

 میدری تاکید کرد: ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف هستیم حقوق مردم را تأمین و نظارت‌ها را شفاف کنیم تا امکان تجمیع سرمایه‌های مردمی فراهم شود.

وی، مهم ترین نهاد حمایت اجتماعی بعد از خانواده را محله عنوان کرد و  تاکید کرد: با گسترش تعاونی ها و افزایش پیوند های اجتماعی در محله، مدرسه، مساجد و ادارات می‌توان بر بیکاری، فقر و ناعدالتی فائق آمد.

میدری با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید تعاونی‌ها ۲۵ درصد اقتصاد را شامل شوند اظهار داشت: سه دهک اول درآمدی جامعه باید تحت پوشش تعاونی‌های فراگیر قرار گیرند ولی به خاطر سیاست‌‎های اجتماعی گذشته و کوتاهی مسئولان این مهم محقق نشده است.

وی تعاون را مهم ترین رکن زندگی جمعی دانست و  تأکید کرد: باید کاری کرد که در دولت وفاق ملی به سمت توسعه تعاونی‌ها حرکت کنیم تا عدالت اقتصادی از این طریق رشد و توسعه پیدا کند.

میدری گفت: تعاون باید به یکی از ارکان اصلی دولت وفاق ملی تبدیل شود.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد