صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

هفتمین وبینار هم اندیشی روابط عمومی های شرکت های تابعه و دفاتر امور بازنشستگی برگزار شد

تاکید بر نقش روابط عمومی های تابعه در انعکاس دستاوردهای شرکت ها

تاکید بر نقش روابط عمومی های تابعه در انعکاس دستاوردهای شرکت ها تاکید بر نقش روابط عمومی های تابعه در انعکاس دستاوردهای شرکت ها
6
علی اکبر سمیعی
فوری
24 مرداد 1403 03:43
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار صندوق
مدت زمان مطالعه 6 دقیقه
زمان انتشار 03:43    24 . مرداد . 1403

مدیر روابط عمومی صندوق گفت: انتظار داریم روابط عمومی شرکت ها و دفاتر توجه ویژه ای به رشد کمی و کیفی اخبار داشته و محتوای تولیدی بیشتر و به هنگامی داشته باشند.


هفتمین وبینار هم اندیشی روابط عمومی های شرکت های تابعه و دفاتر امور بازنشستگی به اهتمام روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، مدیر روابط عمومی صندوق در سخنانی در این نشست با تبریک روز خبرنگار و همچنین کسب مدال نقره المپیک پاریس توسط رحمان عموزاد از همکاران مجتمع دخانیات مازندران گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی صورت گرفته شاهد خروج شرکت ها از زیان هستیم که قطعا نقش روابط عمومی های این شرکت ها در این موفقیت و انعکاس رسانه ای آن بسیار مهم است.

وی ادامه داد با برگزاری مجامع شرکت ها صورت های مالی آنها تصویب شده که اتفاقی مبارک و نشان‌دهنده عملکرد مطلوب شرکت هاست.

وی همچنین گفت: خوشبختانه تولید در شرکت دخانیات و مجتمع های استانی آن رشد قابل توجهی داشته ضمن اینکه روابط عمومی این شرکت نیز اقدامات ابتکاری مطلوبی داشته که شایسته تقدیر است. همچنین طرح آهن اسفنجی شرکت سنگ آهن مرکزی نیز روند مناسبی دارد و لازم است مستندسازی رسانه ای در خصوص این طرح و پخش از شبکه های ملی و استانی در دستور کار روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی قرار گیرد.

وی با اشاره به مسایل شرکت زغالسنگ گفت: اگر قیمت زغال در کشور واقعی شود و رسانه ها نیز رسالت خویش را در این رابطه انجام دهند بسیاری از مشکلات این شرکت رفع خواهد شد.

مدیر روابط عمومی صندوق گفت: انتظار داریم روابط عمومی شرکت ها و دفاتر توجه ویژه ای به رشد کمی و کیفی اخبار داشته و محتوای تولیدی بیشتر و به هنگامی داشته باشند.

گفتنی است جمع بندی آغاز مرحله استانی المپیاد ورزشی بازنشستگان، اضافه شدن بند مرتبط با فعالیت روابط عمومی در گزارش مجامع عمومی شرکت ها به پیشنهاد مدیریت روابط عمومی و موافقت معاونت اقتصادی و برنامه ریزی و تشکیل هیات های اندیشه ورز در دفاتر امور بازنشستگی از نتایج مهم این وبینار بود.

همچنین در این وبینارموضوعات آموزشی مهمی در خصوص سوژه یابی، کنشگری فعالانه در شبکه های اجتماعی، مدیریت بحران در روابط عمومی و شیوه های مدرن تولید محتوا توسط اساتید حوزه ارتباطات ارائه و تدریس شد.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد