صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت خودروسازی سایپا

برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت خودروسازی سایپا برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت خودروسازی سایپا
6
علی اکبر سمیعی
فوری
1 مرداد 1403 03:36
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار شرکت‌ها
مدت زمان مطالعه 6 دقیقه
زمان انتشار 03:36    1 . مرداد . 1403

در جلسه مجمع، صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1402 شرکت خودروسازی سایپا مورد تصویب سهامداران و مجمع قرار گرفت


جلسه مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده صاحبان سهام شرکت خودروسازی سایپا (سهامی عام) منتهی به 29 اسفندماه سال 1402 با حضور ۷۴.۳۹ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد به نقل از سایپانیوز، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت خودروسازی سایپا (سهامی عام)، با حضور علی شیدایی،‌ رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا به عنوان رییس مجمع؛ غلامرضا چنانه، قائم مقام مالی و اقتصادی مدیرعامل شرکت سایپا به عنوان دبیر مجمع؛‌ جواد مالکی، نماینده سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و صادق سلیمی، نماینده صندوق بازنشستگی فولاد به عنوان ناظران اول و دوم؛ مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت سایپا؛‌ حسابرس و نماینده سازمان بورس برگزار شد.

این مجمع با دستور جلسه استماع گزارش هیات مدیره، حسابرس و بازرس قانونی شرکت،‌ بررسی و تصویب صورت‌های مالی برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه سال 1402، انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای سال مالی 1403 آغاز شد.

پس از قرائت گزارش هیأت مدیره در مورد فعالیت‌ها و ارایه توضیحات مدیرعامل گروه، صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1402 شرکت خودروسازی سایپا مورد تصویب سهامداران و مجمع قرار گرفت و سازمان حسابرسی به عنوان بازرس و حسابرس قانونی و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه كثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شركت برای سال 1403 تعیین و اعضای حقوقی هیات مدیره با تصویب اكثریت اعضاء انتخاب شدند.

شایان ذکر است پس از مجمع عمومی عادی سالیانه، مجمع عمومی فوق العاده شرکت خودروسازی سایپا برگزار و اصلاح ماده 2 اساسنامه مرتبط با موضوع فعالیت شرکت به تصویب رسید.

در این جلسه سهامداران سوالات خود را مطرح کردند و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به این سوالات پاسخ دادند. جلسه یاد شده به صورت مجازی و آنلاین برای سهامداران برگزار شد.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد