صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد:

بازگشت تعداد قابل توجهی از کارخانه‌های تعطیل‌شده به مرحله جدید تولید

بازگشت تعداد قابل توجهی از کارخانه‌های تعطیل‌شده به مرحله جدید تولید بازگشت تعداد قابل توجهی از کارخانه‌های تعطیل‌شده به مرحله جدید تولید
6
علی اکبر سمیعی
فوری
24 اردیبهشت 1402 13:25
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار بیرونی
مدت زمان مطالعه 6 دقیقه
زمان انتشار 13:25    24 . اردیبهشت . 1402

وی یادآور شد: دولت مردمی سیزدهم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری برنامه هایی پیرامون مهار تورّم داشته و دارد که گام‌به‌گام و با دقت اجرا می‌شود.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تمهیدات و تصمیم‌های مؤثر در دولت مردمی سیزدهم تعداد قابل توجهی از کارخانه‌هایی که به دلایل مختلف تعطیل شده بودند به مرحله جدید تولید بازگشتند.

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در گفت‌وگو با برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سوم سیما افزود: مقام معظم رهبری امسال را با توجه به شناخت جامعی که نسبت به مسائل اساسی کشور دارند «مهار تورّم و رشد تولید» نامگذاری کرده‌اند.

 وی که در دو روز گذشته سفری به استان مرکزی داشت، با تأکید بر این‌که لازمه مهار تورّم، رشد تولید است، ادامه داد: تقریباً تا قبل از روی کارآمدن دولت سیزدهم، در استان مرکزی ۲ کارخانه‌ای که از افتخارات کشور هستند تعطیل بودند و کارگران برای دریافت حقوق معوقه مطالباتی داشتند که خوشبختانه دولت سیزدهم آستین همت را بالا زد و هم‌اکنون خطوط مختلف این کارخانه‌ها وارد مرحله تولید شدند.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: طی بازدیدی که از کارخانه هپکو داشتم مسئولان اعلام کردند که سال قبل، از تولید صفر به ٢۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و راهسازی رسیده‌اند و برنامه آن‌ها برای سال ۱۴۰۲ حدود ۸۰۰ دستگاه است که رشد بسیار خوبی خواهد بود.

 وی افزود: همچنین مشکلات کارخانه «آذرآب» با برنامه‌ریزی دولت رفع شده و این کارخانه نیز وارد مرحله تولید شده است.

 مرتضوی ادامه داد: به‌عنوان مثال، در استان مرکزی حدود ۶۵۰ مجموعه وارد مدار تولید شده است و در سراسر کشور در حوزه‌های پتروشیمی، دارو، مس، مواد غذایی و ... شاهد رشد تولید بوده‌ایم و این به منزله کاهش هزینه‌هاست و با ادامه این روند مهار تورّم را نیز خواهیم داشت.

 وی یادآور شد: دولت مردمی سیزدهم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری برنامه‌هایی پیرامون مهار تورّم داشته و دارد که گام‌به‌گام و با دقت اجرا می‌شود.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرد که با همت مردم بتوان تولید را افزایش داد و تورّم را مهار کرد.  

***امسال یکی از بی‌نظیرترین سال‌ها در پرداخت به‌موقع حقوق بازنشستگان بود  

مرتضوی در پاسخ به پرسشی دیگر گفت: امسال جزو بی‌نظیرترین سال‌هایی است که مجموعه دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای پرداخت حقوق بازنشستگان از بانک‌های عامل و بانک مرکزی استقراض نکرده، بدون دغدغه و در وقت مناسب حقوق فروردین و اردیبهشت‌ماه را پرداخت کرده است.

 وی اظهار کرد: فروردین‌ماه امسال در صندوق بازنشستگی کشوری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان مستمری بازنشستگان پرداخت شد.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان در صندوق تأمین اجتماعی از چند روز قبل خبر داد و افزود: این پرداخت‌ها تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد که مبلغی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان است.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد