صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از شرکت دخانیات ایران

بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از  شرکت دخانیات ایران بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از  شرکت دخانیات ایران
6
علی اکبر سمیعی
فوری
11 آذر 1402 08:43
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار شرکت‌ها
مدت زمان مطالعه 6 دقیقه
زمان انتشار 08:43    11 . آذر . 1402

ضرغامی از موزه دخانیات به عنوان گنجینه‌‌ای از اسناد، اشیاء و دستگاه‌های قدیمی این صنعت یاد کرد ، توصیه کرد؛ بخشی از این موزه به روند حیات این صنعت بعد از انقلاب اسلامی اختصاص یابد.


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از بخش‌های مختلف شرکت دخانیات ایران از جمله موزه و سالن‌های تولید این شرکت بازدید کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، سیدعزت‌الله ضرغامی  در آغاز این بازدید که با همراهی مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت دخانیات ایران صورت گرفت، از موزه دخانیات به عنوان گنجینه‌‌ای از اسناد، اشیاء و دستگاه‌های قدیمی این صنعت یاد کرد و در حین ارائه توضیحاتی درباره شرایط موزه، توصیه کرد؛ بخشی از این موزه به روند حیات این صنعت بعد از انقلاب اسلامی اختصاص یابد.

وی همچنین یکی از مدیران این وزارتخانه را مأمور کرد، جهت ساماندهی و بهره‌برداری هرچه بهتر از موزه دخانیات که از سال 1397 افتتاح شده و دارای دو سالن اصلی، شامل تصاویر، اسناد و اشیاء قدیمی و همچنین دستگاه‌های مربوط به این صنعت است، همکاری لازم را با این مجموعه داشته باشد.

در ادامه این بازدید، مهندس ضرغامی وارد یکی از سالن‌های تولید محصول شرکت دخانیات شد و همزمان با گزارش مدیران از روند تولید، درباره شرایط کار، دستگاه‌ها و ساخت و تعمیرات آن پرسش‌هایی مطرح کرد.

 از جمله توصیه‌های وی در این بخش از بازدید، استفاده از توان و خلاقیت پرسنل متخصص شرکت برای افزایش بهره‌وری و بومی‌سازی تجهیزات مورد نیاز شرکت بود.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد