صندوق بازنشستگی فولاد

به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خوش آمدید

برقراری تماس با صندوق فـولاد
021-87310000

مهمترین اخبار صندوق بازنشستگی فولاد :

اجرای موفق بهره گیری از نرمه گندله خام در کارخانه گندله سازی سه چاهون

اجرای موفق بهره گیری از نرمه گندله خام در کارخانه گندله سازی سه چاهون اجرای موفق بهره گیری از نرمه گندله خام در کارخانه گندله سازی سه چاهون
5
علی اکبر سمیعی
فوری
7 خرداد 1402 05:09
irsbf badges
علی اکبر سمیعی علی اکبر سمیعی
نویسنده علی اکبر سمیعی
دسته بندی اخبار شرکت‌ها
مدت زمان مطالعه 5 دقیقه
زمان انتشار 05:09    7 . خرداد . 1402

اجرای این طرح موجب بهبود میزان کنسانتره مصرفی نسبت به گندله تولیدی، افزایش خوراک کنسانتره و در نتیجه افزایش میزان ذخایر و عمر معدن می شود.


پروژه استفاده از نرمه و  گندله های ریز دانه بخش اولیه پخت و همچنین غبار های گرفته شده از سیستم فیلتراسیون هوای داغ حاصل از مکش و دمش فنهای پروسس و باز یافت مجدد آنها به چرخه تولید در شرکت سنگ آهن مرکزی با موفقیت اجرایی گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی، مجتبی حمیدیان، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با اعلام این خبر گفت: نرمه و گندله های ریز دانه  در تمامی کارخانه های گندله سازی به روش کوره دوار تولید می شود.

وی با بیان اینکه در برخی از کارخانه ها در زمان طراحی و نصب ، شرایطی را برای خردایش توسط آسیاب گلوله ای ( بال میل ) و رطوبت گیری توسط فیلتر پرس در نظر می گیرند افزود: در کارخانه گندله سازی سه چاهون این محصول جانبی برای استفاده در کارخانه آگلومراسیون جهت افزایش عیار و راندمان کارخانه در نظر گرفته شد اما به دلیل عدم تولید کارخانه آگلومراسیون این محصول بلا استفاده باقی ماند و موجب به وجود آمدن مسائل زیست محیطی و مشکلاتی مانند نبود فضای کافی برای دپوسازی شد.

حمیدیان با اشاره به طرح بازگرداندن ذخیره ۲۵۰ هزار تنی نرمه گندله خام به خط تولید اظهار کرد: اجرای این طرح موجب بهبود میزان کنسانتره مصرفی نسبت به گندله تولیدی، افزایش خوراک کنسانتره و در نتیجه افزایش میزان ذخایر و عمر معدن می شود.

ورود به سامانه
دیدگاه مخاطبین

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت زغالسنگ البرز شرقی

Generated with Avocode. Shape 18 copy
کاربر مهمان دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید
Generated with Avocode. Shape 491 copy 2 Shape 491 copy Shape 491

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد

فولاد آلیاژی، نقش موثری در ترسیم نقشه توسعه صنعتی کشور دارد