به پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک گروه بازنشستگی فولاد خوش آمدید
مرتضوی با تأکید بر این که باید با خط تولید جدید زمینه اشتغال را فراهم کرد، گفت: توقع بنده از مدیران شرکت دخانیات این است که این شرکت هر روز بهتر از دیروز شود و مشکلات حل شود.
حضرت آیت الله خامنه ای تولید را ستون فقرات کشور و کارگران را ستون فقرات تولید بر شمردند
جلسه مدیران ارشد صندوق بازنشستگی فولاد با مدیران عامل شرکت های شسبد و مرآت کیش برای بررسی وضعیت و برنامه های این شرکت ها جهت درمان و سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان به میزبانی معاونت فنی و عملیات بیمه ای برگزار شد.
هدفگذاری ما رشد ۸ درصدی است و با همت شما کارگران به این رشد میرسیم.
شرکت فولاد آلیاژی ایران در یک فضای همدل و به همت مردان فولادی خویش در فروردین ماه ۱۴۰۲ توانست به ۱۰ درصد رشد فراتر از برنامه پیشبینیشده دست یابد.
10 اقدام کلیدی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق که در سال 1401 انجام شده است، در قالب یک اینفوگرافیک منتشر شده است.
آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمانهای امام راحل، رهبری و شهدا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرقد مطهر امامخمینی(ره) برگزار شد.
صندوق بازنشستگی فولاد افتخار دارد تکریم بازنشستگان فولاد و معادن که پیشکسوتان جامعه پرافتخار کارگری هستند و همچنین تکریم کارگران شرکت های تابعه را همواره بر خود فرض دانسته است.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آستانه هفته کارگر (۵ تا ۱۱ اردیبهشتماه) برنامههای این هفته را اعلام و تشریح کرد.
تأمین منابع پایدار برای صندوق های بازنشستگی به صورت ویژه در دستور کار است.
میزان تولید در کارخانه گندله سازی از ۳.۱ میلیون تن در سال گذشته به ۴ میلیون تن در سال جاری افزایش می یابد.
جلسه کمیته امور بازنشستگان صندوق فولاد با حضور مدیرعامل، مدیران صندوق و جمعی از اعضای کانون های بازنشستگی فولاد برگزار شد.
درنشست مشترک با حضور مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور و فرماندار ارزوئیه، تسریع در روند اجرایی شدن پروژه کارخانه فرو کروم شهرستان ارزوئیه در دستور کار قرار گرفت
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در سال ۱۴۰۱ بالاترین میزان استخراج و آماده سازی(باطله برداری) را در طول سالهای معدنکاری خود به ثبت رساند و رکوردی تازه زد.
پروژه نیروگاه ۲۵ مگاواتی تامین برق کارخانه گندله و کنستانتره شرکت سنگ آهن مرکزی تا تابستان سال جاری به بهره برداری می رسد.
در این جلسه با موافقت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان مقرر شد موضوع مربوطه در شورای استان طی دوهفته آینده بررسی شود.