مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد: کیفیت خدمات درمانی بازنشستگان بهبود می یابد/افزایش وام ضروری بازنشستگان در دستور کار است/امتیاز مناطق جنگی بازنشستگان را پیگیری می کنیم
مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد بر ارتقای خدمات رفاهی و درمانی و نیز پیگیری امتیاز مناطق جنگی بازنشستگان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد ، حسین عامریان در نشست با نمایندگان کانون های بازنشستگی فولاد در مجتمع گاجره گفت: اعتقاد داریم کانون ها نباید خنثی و منفعل باشند و ما از همان ابتدای کارمان بر تعامل سازنده و همفکری با کانون ها تاکید داشته و داریم.
وی با تشکر از رویکرد و اقدامات مثبت معاونت فنی و عملیات بیمه ای صندوق اظهار کرد: از معاونت فنی خواسته ام با جامعه هدف صندوق به صورت دایم در ارتباط باشد.
عامریان، خطاب به کانون های بازنشستگی گفت: اگر فکر می کنید اشکالی در کار ما وجود دارد حتما مطرح کنید و ما با حسن نیت کامل آماده گفتگو هستیم چنانچه در خصوص اصلاحیه همسان سازی نیز همین کار را انجام دادیم و اگر باز انتقادی به روند اجرا باشد بررسی خواهیم کرد.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به ظرفیت های فراوان دارایی های صندوق گفت: تمام تلاش خود را برای مولدسازی دارایی ها انجام می دهیم. هدف ما این است که پروژهها و طرح های اقتصادی زودبازده را انجام دهیم تا عایدی آن هر چه سریعتر نصیب جامعه هدف صندوق شود.
وی با اشاره به برخی گلایه ها درباره خدمات بیمه تکمیلی درمان گفت: حتما این گلایه ها را بررسی و پیگیری می کنیم تا در قرارداد سال جدید شرایط بیمه درمان بهتر از سالهای قبل شود تا ما در این راستا حرکت کنیم تا باکیفیت ترین خدمات درمانی را به بازنشستگان ارایه دهیم.
ضمن اینکه نظارت نمایندگان کانون ها و بازنشستگان می تواند در این خصوص مثمر ثمر باشد.
عامریان توضیح داد: درصدد هستیم مبلغ وام ضروری و تعداد وام گیرندگان را افزایش دهیم.
وی با اشاره به خواسته برخی بازنشستگان برای لحاظ شدن امتیاز مناطق جنگی گفت: در این خصوص طبق صحبتی که با رییس کانون بازنشستگی خوزستان هم داشتیم پیگیری های زیادی از مدیران فولاد خوزستان داشته ایم و اخیرا در دیدار با نمایندگان مجلس نیز موضوع را پیگیری کردیم.
-
- صفحه قبلنوشتهبا حضور مدیرکل بازرسی صندوق بازنشستگی فولاد صورت گرفت: آغاز به کار دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق
- صفحه بعدنوشتهرییس مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: مشکل عمده روابط عمومی ها نگاه سنتی به آنهاست/رسانه در روزگار انفجار اطلاعات به تعداد انسانهاست